BIROJA VADĪTĀJU

ADROS BALTIJA klients – tūrisma aģentūra, kura piedāvā saviem klientiem atpūtas ceļojumus, eksotiskus galamērķus ikvienam ceļotgribētājam, aicina pievienoties savai komandai:

BIROJA VADĪTĀJU

Galvenie darba pienākumi:

  • Asistēšana un atbalsta sniegšana;
  • Dokumentu apstrāde, lietvedība;
  • Datu ievadīšana rezervācijas sistēmā;
  • Komunikācijas veicināšana starp klientiem un pārdošanas komandu;
  • Uzņēmuma pozitīva tēla veidošana. 

Prasības:

  • Pozitīva un atbilstoša pieredze līdzīgā amatā - biroja vadībā, lietvedībā;
  • Lieliskas komunikācijas spējas, prasme strādāt stresa situācijās;
  • Labas datorzināšanas (MS Office);
  • Ļoti labas latviešu, krievu un vēlams angļu valodas zināšanas;
  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība.

Uzņēmums piedāvā:

  • Kvalifikācijai atbilstošu un saistošu atalgojumu;
  • Atsaucīgus kolēģus;
  • Karjeras izaugsmes iespējas;
  • Modernu darba vidi, saskarsmi ar interesantiem cilvēkiem.



Ja Jums ir interese par šo darba piedāvājumu, lūdzu sūtiet savu CV personāla speciālistei uz e-pasta adresi oksana@adros.lv ar norādi “Biroja vadītājs/-a” līdz 11.05.2018

Pierakstīties uz treniņu

Aizpildiet pieteikumu un mēs sazināsimies ar Jums!

Image CAPTCHA

Vai pierakstieties pa tālruni:
(+371) 67843815 vai (+371) 29498585 (Aleksejs Saveļjevs)