PĀRDOŠANAS/EKSPORTA MENEDŽERI

Mūsu klients  - kompānija, kas nodarbojas ar saldētu pārtikas produktu vairumtirdzniecību pasaules mērogā, aicina savai komandai pievienoties:

PĀRDOŠANAS/EKSPORTA MENEDŽERI

Galvenie pienākumi:

  • Komunikācija ar esošajiem klientiem (vajadzību izzināšana);
  • Piedāvājumu sagatavošana;
  • Jaunu klientu piesaiste;
  • Darbs ar piegādātājiem, produktu pasūtīšana;
  • Iepirkumu organizēšana.

Galvenās prasības:

  • Vēlama veiksmīga darba pieredze eksporta menedžera amatā vai teicamas pārdošanas iemaņas;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru - MS Office (īpaši Excel);
  • Atbildības sajūta, mērķtiecība, spējas pieņemt patstāvīgi lēmumu;
  • Ļoti labas krievu un angļu valodas zināšanas.

Uzņēmums piedāvā:

  • Konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Visu darbam nepieciešamo;
  • Labas karjeras un profesionālās attīstības iespējas.

 

Ja Jums ir interese par šo piedāvājumu, lūdzu, sūtiet savu CV personāla atlases speciālistei uz e-pasta adresi oksana@adros.lv ar norādi “Pārdošanas/eksporta menedžeris/-e”.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri būs izturējuši pirmo atlases kārtu.

Pierakstīties uz treniņu

Aizpildiet pieteikumu un mēs sazināsimies ar Jums!

Image CAPTCHA

Vai pierakstieties pa tālruni:
(+371) 67843815 vai (+371) 29498585 (Aleksejs Saveļjevs)