Parādu atgūšanas psiholoģija jeb zvans parādniekam

  • Firmas kredītu politikas elementi.
  • Pārrunu plānošana ar parādnieku, argumentu un kontrargumentu sagatavošana.
  • Pārliecināšanas, argumentēšanas un jautājumu uzstādīšanas paņēmieni.
  • Kā strādāt ar parādnieku atrunām? Kā runāt par nepatīkamo?
  • Psiholoģiskās aizsardzības metodes.
  • Kā strādāt ar grūtiem parādniekiem?

Seminārā Jums būs iespēja iepazīties ar psiholoģiskām darba metodēm ar kuru palīdzību aizkavēto maksājumu inkasēšanas procesu padarīt efektīvāku un ātrāku.

TRENIŅA AUDITORIJA 

Seminārs - treniņš būs lietderīgs kredītu menedžeriem, finansu direktoriem, grāmatvežiem un darbiniekiem, kuri ir iesaistīti neapmaksāto rēķinu kontroles procesā.

AUTORI UN VADĪTĀJI

Aleksejs Saveļjevs  

praktiskais psihologs, Disney Institute sertifikāts (Orlando, Florida, ASV), jau 14 gadus vada treniņus par pārdošanām un pārrunu tehnoloģijām, kompānijas Adros Baltija direktors.

Apmācību valoda

Русский

NORISES VIETA

Nodarbības notiek grupā pa 10-20 cilvēkiem no plkst. 10:00 līdz 18:00 ar pārtraukumu kafijas pauzei un pusdienām. Seminārs notiks Radisson BLU Daugava viesnīcas telpās.

PIERAKSTĪTIES JAUNUMIEM

Izvēlieties kategorijas



Dotajā brīdī bezmaksas materiāli nav pieejami!

Pierakstīties uz treniņu

Aizpildiet pieteikumu un mēs sazināsimies ar Jums!

Image CAPTCHA
Vai pierakstieties pa tālruni:
(+371) 67843815 vai (+371) 29498585 (Aleksejs Saveļjevs)