Apraksts un programma
Vai jūs zināt, ka LinkedIn var izmantot ne tikai darba meklēšanai un kandidātu atlasei, bet arī klientu piesaistei un pārdošanai?
Uzaicinām Jūs uz Andreja Mlijevska meistarklasi „Kā izmantot LinkedIn pārdošanai un klientu piesaistei?“
Apmācības programmā:
- Kā veidot savu LinkedIn tīklu, ar ko sākt?
- Strādāt no uzņēmuma profila vai personīgā profila? Kā labāk?
- Kā veidot komunikāciju ar savu tīklu?
- Kā var noderēt sabiedrībā pazīstamas personas sava tīkla veidošanā?
- Kā izveidot vajadzīgo ticamības līmeni un uzturēt to?
- Ko publicēt, kā publicēt? Kā analizēt rezultātus un ar kādu nolūku?
- Kā strādā LinkedIn – likes, comment, share – jūsu aktivitātes komplekss vērtējums.
- Kā atšķirt veiksmīgu publikāciju?
- Atpazīstamības veicināšanas „vīrusa“ paņēmieni – vai ir vērts tos izmantot?
- Kādus influenserus izvēlēties?
- Meistarklases noslēgumā tiks analizēti trīs dalībnieku profili, piedāvātas rekomendācijas jaunu klientu piesaistei un jūsu produktu pārdošanas apjomu palielināšanai.
Meistarklases gaitā jūs iegūsiet atbildes uz veselu jautājumu virkni :
- Kā strādā LinkenIn tīkls – kā izveidot un pareizi aizpildīt savu profilu?
- Kādus foto izmantot un kā aprakstīt savu pieredzi, iemaņas?
- Kuru profilu attīstīt – personīgo vai uzņēmuma?
- Kāds ir vienas publikācijas dzīves cikls un auditorijas iesaistes līmenis dažādiem publikācijas veidiem?
- Kad ir vajadzīga LinkedIn maksas versija?
- Jūs iegūsiet praktiskas atbildes uz jautājumiem – kuru saturu izvēlēties publicēšanai, kādā laikā publicēt, kad ieplānot nākamās 4 publikācijas.
- Kā izvēlēties 3 tematus publikācijām?
- Iemācīsieties atšķirt labu publikāciju no sliktas.
- Uzzināsiet, kā un kāpēc mērīt savu aktivitātes līmeni.
Autors un vadītājs
Andrejs Mlijevskis
ndrejs – ir B2B pārdošanas speciālists distribūcijas un rāžošanas pakalpojumu jomā ar 15 gadu pieredzi – kompaktdiski, iepakojums, saules paneļi. Telekomunikāciju maģistrs, Praktiska pieredze Skandināvijas tirgu apgūšana no “nulles” kopš 2007. gada.
Andrejs padalīsies ar savu pieredzi kontaktu tīkla un profila izveidē no paša sākuma – jaunai industrijai, jaunam produktam.
Divu gadu laikā Andrejam ir izdevies ar LinkedIn tīkla palīdzību noslēgt darījumus par 2 000 000 EUR.
Andreja LinkedIn profils: Linkedin
Intervija ar treneri