Biznesa spēle par ilgtspējīgas attīstības principiem, ESG
Kā ieviest ilgtspējīgas attīstības principus pilsētas projektēšanā? Kāda ir ilgtspējīga pilsēta? Kā apvienot varas, biznesa un vietējo iedzīvotāju intereses un resursus, lai uzbūvētu PILSĒTU, KURĀ GRIBAS DZĪVOT?
UZ ŠIEM JAUTĀJUMIEM BŪS JĀATBILD SPĒLES DALĪBNIEKIEM, UN VĒL:
SPĒLE IR SIMULĀCIJA UZ MODERNĀS PLATFORMAS BĀZES
Spēles laiks no 2,5 līdz 4 stundām, atkarīgs no refleksijas dziļuma un teorētiskajiem blokiem.
Norises varianti: bezsaistes, tiešsaistes, kombinētais. Izmantojot spēles platformu.
Spēlētāju skaits 6 – 150 cilvēki.
Dalības maksa: 349 EUR + 21% par vienu dalībnieku.
Mērķauditorija: Uzņēmuma ESG pārveides dalībnieki, kā arī visi, kas interesējas par ilgtspējīgas attīstības tēmu.
SPĒLES MĒRĶI:
SPĒLES MĒRĶIS: Uzbūvēt ilgtspējīgu pilsētu, apvienojot vietējās varas, biznesa un aktīvo iedzīvotāju pūliņus.
PILSĒTAS:
Katrā pilsētā startā ir noteiktas ģeogrāfiskās īpatnības un ēkas. Sava veida atskaites punkts.
SPĒLES MEHĀNISMS:
Pilsētas ilgtspējība tiek nodrošināta ar rādītāju pieaugumu 3 skalās: E, S un G
Šo pieaugumu var sasniegt ar:
Spēlē ir arī vienota integrāla skala, kas nosaka pilsētas iedzīvotāju skaitu.
Dalībnieki sāk spēli no noteiktas atzīmes. Spēle beidzas 2 gadījumos:
SPĒLES MEHĀNISMS:
Katrs spēles dalībnieks veic noteiktu lomu.
Katrai lomai ir:
Sasniedzot 100% no individuālā mērķa, dalībnieka valūta kļūst universāla.
PIEMĒRS, Pilsētas mērs: Nepieciešams uzbūvēt skolu un atvērtā tipa bērnu rotaļu laukumu.
Uzņēmums “IT Technologies”: Nepieciešams uzbūvēt Datu centru un ieviest darbinieku apmācības programmu.
SPĒLES GAITA:
Katrs raunds sastāv no 3 taktiem:
Kas vada spēli?
Kirils Mačņevs — speciālists publiskajā politikā un izglītības programmu izstrādē. Māstrihtas Universitātes (UNU-MERIT) absolvents, mācību kursu un prakšu autors ilgtspējīgas attīstības, ESG un pilsoniskās līderības jomā.
Strādāja Eiropas Cilvēktiesību tiesā un globālajā SDSN Youth tīklā (ANO jauniešu organizācija ilgtspējīgai attīstībai), kur koordinēja starptautiskos izglītības projektus un veidoja saturu tiešsaistes kursiem. Uzsāka prakses programmu partnerībā ar ANO Universitāti, vadīja desmitiem apmācību un vebināru studentiem, NVO un sociālajiem uzņēmējiem Vācijā, Nīderlandē, Francijā un Šveicē.
Pašlaik nodarbojas ar savu mācību programmu izstrādi un starptautisko projektu atbalstu pilsoniskās izglītības un sociālās ietekmes jomā.
Kā izskatās spēles interfeiss?
Biznesa spēle par ilgtspējīgas attīstības principiem, ESG
Kā ieviest ilgtspējīgas attīstības principus pilsētas projektēšanā? Kāda ir ilgtspējīga pilsēta? Kā apvienot varas, biznesa un vietējo iedzīvotāju intereses un resursus, lai uzbūvētu PILSĒTU, KURĀ GRIBAS DZĪVOT?
UZ ŠIEM JAUTĀJUMIEM BŪS JĀATBILD SPĒLES DALĪBNIEKIEM, UN VĒL:
SPĒLE IR SIMULĀCIJA UZ MODERNĀS PLATFORMAS BĀZES
Spēles laiks no 2,5 līdz 4 stundām, atkarīgs no refleksijas dziļuma un teorētiskajiem blokiem.
Norises varianti: bezsaistes, tiešsaistes, kombinētais. Izmantojot spēles platformu.
Spēlētāju skaits 6 – 150 cilvēki.
Dalības maksa: 349 EUR + 21% par vienu dalībnieku.
Mērķauditorija: Uzņēmuma ESG pārveides dalībnieki, kā arī visi, kas interesējas par ilgtspējīgas attīstības tēmu.
SPĒLES MĒRĶI:
SPĒLES MĒRĶIS: Uzbūvēt ilgtspējīgu pilsētu, apvienojot vietējās varas, biznesa un aktīvo iedzīvotāju pūliņus.
PILSĒTAS:
Katrā pilsētā startā ir noteiktas ģeogrāfiskās īpatnības un ēkas. Sava veida atskaites punkts.
SPĒLES MEHĀNISMS:
Pilsētas ilgtspējība tiek nodrošināta ar rādītāju pieaugumu 3 skalās: E, S un G
Šo pieaugumu var sasniegt ar:
Spēlē ir arī vienota integrāla skala, kas nosaka pilsētas iedzīvotāju skaitu.
Dalībnieki sāk spēli no noteiktas atzīmes. Spēle beidzas 2 gadījumos:
SPĒLES MEHĀNISMS:
Katrs spēles dalībnieks veic noteiktu lomu.
Katrai lomai ir:
Sasniedzot 100% no individuālā mērķa, dalībnieka valūta kļūst universāla.
PIEMĒRS, Pilsētas mērs: Nepieciešams uzbūvēt skolu un atvērtā tipa bērnu rotaļu laukumu.
Uzņēmums “IT Technologies”: Nepieciešams uzbūvēt Datu centru un ieviest darbinieku apmācības programmu.
SPĒLES GAITA:
Katrs raunds sastāv no 3 taktiem:
Kas vada spēli?

Kirils Mačņevs — speciālists publiskajā politikā un izglītības programmu izstrādē. Māstrihtas Universitātes (UNU-MERIT) absolvents, mācību kursu un prakšu autors ilgtspējīgas attīstības, ESG un pilsoniskās līderības jomā.
Strādāja Eiropas Cilvēktiesību tiesā un globālajā SDSN Youth tīklā (ANO jauniešu organizācija ilgtspējīgai attīstībai), kur koordinēja starptautiskos izglītības projektus un veidoja saturu tiešsaistes kursiem.
Uzsāka prakses programmu partnerībā ar ANO Universitāti, vadīja desmitiem apmācību un vebināru studentiem, NVO un sociālajiem uzņēmējiem Vācijā, Nīderlandē, Francijā un Šveicē.Pašlaik nodarbojas ar savu mācību programmu izstrādi un starptautisko projektu atbalstu pilsoniskās izglītības un sociālās ietekmes jomā.
Kā izskatās spēles interfeiss?

mēs sazināsimies ar jums tuvākajā laikā