Atpakaļ

PILSĒTA, KURĀ GRIBAS DZĪVOT

pic
December
10

Biznesa spēle par ilgtspējīgas attīstības principiem, ESG

Kā ieviest ilgtspējīgas attīstības principus pilsētas projektēšanā? Kāda ir ilgtspējīga pilsēta? Kā apvienot varas, biznesa un vietējo iedzīvotāju intereses un resursus, lai uzbūvētu PILSĒTU, KURĀ GRIBAS DZĪVOT?

UZ ŠIEM JAUTĀJUMIEM BŪS JĀATBILD SPĒLES DALĪBNIEKIEM, UN VĒL:

  1. Iepazīties ar ilgtspējīgas attīstības principiem un nostiprināt tos spēles realitātē.
  2. Izpētīt labākās prakses ESG jomā un īstenot savas idejas.
  3. Praktizēties mijiedarbībā konkurējošu interešu situācijā, bet ar kopēju mērķi.

SPĒLE IR SIMULĀCIJA UZ MODERNĀS PLATFORMAS BĀZES

Spēles laiks no 2,5 līdz 4 stundām, atkarīgs no refleksijas dziļuma un teorētiskajiem blokiem.

Norises varianti: bezsaistes, tiešsaistes, kombinētais. Izmantojot spēles platformu.

Spēlētāju skaits 6 – 150 cilvēki.

Dalības maksa: 349 EUR + 21% par vienu dalībnieku.

Mērķauditorija: Uzņēmuma ESG pārveides dalībnieki, kā arī visi, kas interesējas par ilgtspējīgas attīstības tēmu.

SPĒLES MĒRĶI:

  1. Izpētīt principus un labākās prakses ilgtspējīgas pilsētas attīstības jomā.
  2. Praktizēties saskaņotu lēmumu pieņemšanā konkurējošu interešu situācijā.

SPĒLES MĒRĶIS: Uzbūvēt ilgtspējīgu pilsētu, apvienojot vietējās varas, biznesa un aktīvo iedzīvotāju pūliņus.

PILSĒTAS:

Katrā pilsētā startā ir noteiktas ģeogrāfiskās īpatnības un ēkas. Sava veida atskaites punkts.

SPĒLES MEHĀNISMS:

Pilsētas ilgtspējība tiek nodrošināta ar rādītāju pieaugumu 3 skalās: E, S un G

Šo pieaugumu var sasniegt ar:

  • Objektu būvniecību, piemēram, dzīvojamās mājas, komerciālie nekustamie īpašumi, uzņēmumi, slimnīcas, parki u.c.
  • Programmu ieviešanu, piemēram korporatīvo brīvprātīgo darbu, filtru uzstādīšanu uz cērtuvēm u.c.

Spēlē ir arī vienota integrāla skala, kas nosaka pilsētas iedzīvotāju skaitu.

Dalībnieki sāk spēli no noteiktas atzīmes. Spēle beidzas 2 gadījumos:

  • Ir beidzies spēles laiks.
  • Spēlētāji sasniedza sarkano zonu visos 3 rādītājos (pilsēta pārtrauc savu eksistenci).

SPĒLES MEHĀNISMS:

Katrs spēles dalībnieks veic noteiktu lomu.

Katrai lomai ir:

  • Savs resurss: nauda, iedzīvotāju enerģija vai administratīvais resurss.
  • Individuālais mērķis.

Sasniedzot 100% no individuālā mērķa, dalībnieka valūta kļūst universāla.

PIEMĒRS, Pilsētas mērs: Nepieciešams uzbūvēt skolu un atvērtā tipa bērnu rotaļu laukumu.

Uzņēmums “IT Technologies”: Nepieciešams uzbūvēt Datu centru un ieviest darbinieku apmācības programmu.

SPĒLES GAITA:

Katrs raunds sastāv no 3 taktiem:

  1. Individuālo lēmumu pieņemšana: ko būvēt, ar ko apvienoties mērķa sasniegšanai.
  2. Būvniecība: investīcijas objektos un programmās.
  3. Resursu atgriešana un rezultātu analīze.

Kas vada spēli?

Kirils Mačņevs — speciālists publiskajā politikā un izglītības programmu izstrādē. Māstrihtas Universitātes (UNU-MERIT) absolvents, mācību kursu un prakšu autors ilgtspējīgas attīstības, ESG un pilsoniskās līderības jomā.
Strādāja Eiropas Cilvēktiesību tiesā un globālajā SDSN Youth tīklā (ANO jauniešu organizācija ilgtspējīgai attīstībai), kur koordinēja starptautiskos izglītības projektus un veidoja saturu tiešsaistes kursiem. Uzsāka prakses programmu partnerībā ar ANO Universitāti, vadīja desmitiem apmācību un vebināru studentiem, NVO un sociālajiem uzņēmējiem Vācijā, Nīderlandē, Francijā un Šveicē.
Pašlaik nodarbojas ar savu mācību programmu izstrādi un starptautisko projektu atbalstu pilsoniskās izglītības un sociālās ietekmes jomā.

Kā izskatās spēles interfeiss?

Biznesa spēle par ilgtspējīgas attīstības principiem, ESG

Kā ieviest ilgtspējīgas attīstības principus pilsētas projektēšanā? Kāda ir ilgtspējīga pilsēta? Kā apvienot varas, biznesa un vietējo iedzīvotāju intereses un resursus, lai uzbūvētu PILSĒTU, KURĀ GRIBAS DZĪVOT?

UZ ŠIEM JAUTĀJUMIEM BŪS JĀATBILD SPĒLES DALĪBNIEKIEM, UN VĒL:

  1. Iepazīties ar ilgtspējīgas attīstības principiem un nostiprināt tos spēles realitātē.
  2. Izpētīt labākās prakses ESG jomā un īstenot savas idejas.
  3. Praktizēties mijiedarbībā konkurējošu interešu situācijā, bet ar kopēju mērķi.

SPĒLE IR SIMULĀCIJA UZ MODERNĀS PLATFORMAS BĀZES

Spēles laiks no 2,5 līdz 4 stundām, atkarīgs no refleksijas dziļuma un teorētiskajiem blokiem.

Norises varianti: bezsaistes, tiešsaistes, kombinētais. Izmantojot spēles platformu.

Spēlētāju skaits 6 – 150 cilvēki.

Dalības maksa: 349 EUR + 21% par vienu dalībnieku.

Mērķauditorija: Uzņēmuma ESG pārveides dalībnieki, kā arī visi, kas interesējas par ilgtspējīgas attīstības tēmu.

SPĒLES MĒRĶI:

  1. Izpētīt principus un labākās prakses ilgtspējīgas pilsētas attīstības jomā.
  2. Praktizēties saskaņotu lēmumu pieņemšanā konkurējošu interešu situācijā.

SPĒLES MĒRĶIS: Uzbūvēt ilgtspējīgu pilsētu, apvienojot vietējās varas, biznesa un aktīvo iedzīvotāju pūliņus.

PILSĒTAS:

Katrā pilsētā startā ir noteiktas ģeogrāfiskās īpatnības un ēkas. Sava veida atskaites punkts.

SPĒLES MEHĀNISMS:

Pilsētas ilgtspējība tiek nodrošināta ar rādītāju pieaugumu 3 skalās: E, S un G

Šo pieaugumu var sasniegt ar:

  • Objektu būvniecību, piemēram, dzīvojamās mājas, komerciālie nekustamie īpašumi, uzņēmumi, slimnīcas, parki u.c.
  • Programmu ieviešanu, piemēram korporatīvo brīvprātīgo darbu, filtru uzstādīšanu uz cērtuvēm u.c.

Spēlē ir arī vienota integrāla skala, kas nosaka pilsētas iedzīvotāju skaitu.

Dalībnieki sāk spēli no noteiktas atzīmes. Spēle beidzas 2 gadījumos:

  • Ir beidzies spēles laiks.
  • Spēlētāji sasniedza sarkano zonu visos 3 rādītājos (pilsēta pārtrauc savu eksistenci).

SPĒLES MEHĀNISMS:

Katrs spēles dalībnieks veic noteiktu lomu.

Katrai lomai ir:

  • Savs resurss: nauda, iedzīvotāju enerģija vai administratīvais resurss.
  • Individuālais mērķis.

Sasniedzot 100% no individuālā mērķa, dalībnieka valūta kļūst universāla.

PIEMĒRS, Pilsētas mērs: Nepieciešams uzbūvēt skolu un atvērtā tipa bērnu rotaļu laukumu.

Uzņēmums “IT Technologies”: Nepieciešams uzbūvēt Datu centru un ieviest darbinieku apmācības programmu.

SPĒLES GAITA:

Katrs raunds sastāv no 3 taktiem:

  1. Individuālo lēmumu pieņemšana: ko būvēt, ar ko apvienoties mērķa sasniegšanai.
  2. Būvniecība: investīcijas objektos un programmās.
  3. Resursu atgriešana un rezultātu analīze.

Kas vada spēli?

Kirils Mačņevs — speciālists publiskajā politikā un izglītības programmu izstrādē. Māstrihtas Universitātes (UNU-MERIT) absolvents, mācību kursu un prakšu autors ilgtspējīgas attīstības, ESG un pilsoniskās līderības jomā.
Strādāja Eiropas Cilvēktiesību tiesā un globālajā SDSN Youth tīklā (ANO jauniešu organizācija ilgtspējīgai attīstībai), kur koordinēja starptautiskos izglītības projektus un veidoja saturu tiešsaistes kursiem.
Uzsāka prakses programmu partnerībā ar ANO Universitāti, vadīja desmitiem apmācību un vebināru studentiem, NVO un sociālajiem uzņēmējiem Vācijā, Nīderlandē, Francijā un Šveicē.Pašlaik nodarbojas ar savu mācību programmu izstrādi un starptautisko projektu atbalstu pilsoniskās izglītības un sociālās ietekmes jomā.

Kā izskatās spēles interfeiss?

€ 349 (bez PVN)
Reģistrācijas un dalības maksa

Cik cilvēku piedalīsies?

-
+

Maksājamā summa:

422.29
€ 349 (bez PVN)
Paldies!

mēs sazināsimies ar jums tuvākajā laikā

whatsapp