Pārdošanas audits ir neatkarīgs pētījums, kas ir vērsts uz analīzi, procedūru, kļūdu vai tādas darbinieka rīcības novērošanu, kas noved pie klientu zaudēšanas, apgrozījuma un uzņēmuma peļņas samazināšanās.
Pārdošanas audita gaitā:
- Adros Baltija konsultanti analizē procesus un pārdošanas scenāriju Jūsu produktam;
- novērtē Jūsu darbinieku rīcību efektivitāti.
Pārdevēju testēšana
Pārdevējiem tiks dots uzdevums sazināties ar Adros Baltija konsultantu un vienoties par tikšanās laiku – produkta prezentācijai. Pārdevēja darba efektivitāte tiks novērtēta pēc sekojošiem kritērijiem:
- Vai izdevās sazvanīt klientu? (Jūs būsiet pārsteigti, taču ne visi pārdevēji sazvana!)
- Cik patīkama bija saruna ar pārdevēju kopumā?
- Pārdevēja argumentācijas iemaņas;
- Iebildumu atspēkošanas iemaņas;
- Vai pārdevējs prot vadīt sarunu vai tikai pakļaujas klienta ietekmei?
- Iemaņas informācijas vākšana par klientu;
- Vai pēc zvana tika nosūtīta informācija?
- Vai pēc informācijas nosūtīšanas tika pārzvanīts klientam?
- Balss tembra skanējums;
- Vai pārdevējam izdevās pārdot tikšanos?
Audita rezultāts
- Audita ietvaros Jūs iegūsiet eksperta slēdzienu par darbinieka profesionālo piemērotību, stiprajām un vājajām pusēm;
- tiks izpētīts pārdošanas scenārijs Jūsu produktam, pakalpojumam, atrasta neatbilstība un kļūdas, kas līdz šim ir novedušas līdz klientu zaudēšanai, apgrozījuma un peļņas samazināšanai; tiks sniegtas rekomendācijas par nepieciešamo procesu ieviešanu un pārdošanas instrumentiem;
- Jūs sapratīsiet, kur un kā zaudējat naudu un klientus, kā arī iegūsiet rekomendācijas, lai novērstu šīs nepilnības.