Uzņēmuma peļņa sākusi kristies, klientu paliek arvien mazāk, un pārdošanas nodaļas efektivitāte ir zema? Mēs palīdzēsim jums identificēt vājās vietas, palielināt pārdošanas apjomu un atrast nepārprotamus izaugsmes punktus, izmantojot visaptverošu pārdošanas nodaļas auditu.
Adros Baltija pārdošanas nodaļas audits ir neatkarīgs pētījums, kurā tiek analizētas kļūdas pārdošanas procesos un sistēmā, tiek sniegts darbinieku profesionālās piemērotības novērtējums un ieteikumi, kā novērst neefektīvas metodes, kas noved pie klientu zaudēšanas, apgrozījuma un uzņēmuma peļņas samazināšanās.
Pasūtot auditu, jūs varat palielināt pārdošanas apjomu un peļņu bez papildu mārketinga izmaksām. Pārdošanas nodaļas darba pārbaude ir izdevīgs ieguldījums, kura rezultātus ieraudzīsiet jau audita procesā.
Pārdošanas audits, ko veiks mūsu pieredzējušie speciālisti, palīdzēs izprast problēmas dziļumā, noteikt galvenos pārdošanas palielināšanas punktus un izstrādāt to īstenošanas pa posmiem plānu.
Mūsu galvenais mērķis ir palielināt pārdošanas efektivitāti un jūsu biznesa rentabilitāti.
lai saņemtu atbildes uz visiem iespējamiem jautājumiem
Audita procesā mēs pievēršam uzmanību trim komponentiem:
Adros Baltija konsultanti analizēs jūsu produktu pārdošanas procesus un scenārijus, novērtēs jūsu pārdevēju un pārdošanas nodaļas vadītāja sniegumu.
Jūs pastāstīsiet mūsu konsultantiem par galvenajiem pārdošanas nodaļas simptomiem un grūtībām, kā arī formulēsiet optimālo pārdošanas rezultātu, kuru vēlaties sasniegt.
Rūpīgi izanalizējot jūsu vēlmes un vajadzības, mūsu konsultanti sagatavos personalizētu piedāvājumu pārdošanas nodaļas auditam un pastāstīs par īstenošanas termiņiem un izmaksām.
Visus jūsu uzņēmuma pārdevējus un pārdošanas nodaļas vadītāju intervēs mūsu konsultanti, lai noskaidrotu viņu profesionālo piemērotību, apzinātu stiprās un vājās puses, pārdošanas paņēmienu pārzināšanu un gatavību mācīties, kā arī motivāciju pārmaiņām. Mēs novērtēsim šādus parametrus:
Testēšanas laikā pārdevējiem dosim praktiskus uzdevumus, kas uzskatāmi parādīs, vai cilvēkam ir vai nav pārdošanas prasmes. Tostarp:
Pārdevējiem tiks dots uzdevums piezvanīt Adros Baltija konsultantam un sarunāt tikšanos – preces prezentāciju. Mēs izvērtēsim pārdevēja rīcību pēc šādiem kritērijiem:
Atkarībā no iespējām un biznesa veida mēs varam personīgi doties kopā ar pārdevējiem uz tikšanos ar klientu un redzēt, kā notiek reāla pārdošana, noklausīties pārdošanas zvanu ierakstus, kā arī izanalizēt saraksti sociālajos tīklos un īsziņās, atrodot pārdevēju komunikācijā neoptimālus momentus un galvenās kļūdas.
Tas ietver arī to materiālu (vizītkartes, prezentācijas, bukleti, skrejlapas, katalogi, lendingi, semplingi utt.), ar kuriem pārdevēji strādā, analīzi. Mēs vērtējam tos pēc struktūras un skaidrības informācijas pasniegšanā, uzņēmuma vai produkta unikālajām priekšrocībām; analizējam šo materiālu dizainu un noformējumu; vai tajos ir kādi aicinājumi rīkoties (call to action), un cik ļoti tie mudina klientu to darīt.
Mēs esam pārliecināti, ka pēc tam, kad izpētīsiet ziņojumu un īstenosiet vismaz dažus no mūsu ieteikumiem, jūsu pārdošanas apjomi palielināsies par 25–30%.
Ja nepieciešams, mēs varam jūs atbalstīt šajās izmaiņās, palīdzēt jūsu darbiniekiem apgūt jaunus pārdošanas paņēmienus apmācībās, izveidot jaunu procedūru jūsu produktu pārdošanai dažāda tipa klientiem, ieteikt konsultantus CRM un ERP sistēmu jautājumos un profesionālus dizainerus, kas palīdzēs jums izstrādāt skaistas un stilīgas prezentācijas, bukletus, katalogus utt.
Mums ir pieredze pārdošanas nodaļas auditu veikšanā gan klātienē, gan tiešsaistē, tāpēc varat būt pārliecināti par sniegtā pakalpojuma kvalitāti.
Pārdošanas pieaugums par 25–30% pirmajos sadarbības mēnešos
Mēs garantējam, ka, ievērojot mūsu noteikumus, jūs varēsiet palielināt pārdošanas apjomu par 20% vai vairāk.
Pieredze darbā ar lieliem uzņēmumiem, piemēram, “Deloitte”
Esam vadījuši apmācības un auditus daudziem uzņēmumiem, kuri īsteno veiksmīgu uzņēmējdarbību. Mēs zinām, kā strādā pārdošanas nodaļas starptautiskos uzņēmumos, mēs redzam labāko praksi un tāpēc varam pastāstīt jums, ko var uzlabot, balstoties uz citu pieredzi.
Pārbaudīta metode
Mēs darbojamies šajā jomā jau 28 gadus, tāpēc mūsu konsultanti ir strādājuši ar dažādiem uzņēmumiem un var pastāstīt, kas konkrētajā nišā der un kas nē. Jums nav “no jauna jāizgudro velosipēds” un jālauza galva, risinot sarežģītus uzdevumus. Mēs sagatavosim jums labāko risinājumu, balstoties uz mūsu un citu veiksmīgu uzņēmumu pieredzi.
Pieredze personāla atlasē
Tā kā pastāvīgi atlasām profesionālus darbiniekus lielajiem uzņēmumiem, tostarp arī pārdevējus, tad uzreiz redzam, vai cilvēks ir piemērots šai profesijai, vai viņš spēj labi pārdod vai prot tikai runāt. Mēs palīdzēsim atsijāt “tikai runātājus” un nejaušus cilvēkus, bet pieredzējušus un zinošus pārdevējus pacelsim jaunā profesionālā līmenī, stiprinot viņu kompetences un prasmes.
Un saņemiet īpašus piedāvājumus pa e-pastu
mēs sazināsimies ar jums tuvākajā laikā