Ko jūs iegūsiet?
Treniņa laikā jūs iegūsiet plānošanas un pārrunu vadīšanas iemaņas ar jauniem klientiem Skandināvijā.
Iemācīsieties vieglāk un efektīvāk sazvanīt un sarunāt tikšanos klātienē vai online. Iepazīsiet skandināvu mentalitātes īpatnības un sapratīsiet, kā tas ietekmē biznesa pārrunu veidošanu, lēmumu pieņemšanu, drošāk varēsiet sasniegt lielāku jaunu klientu daudzumu, pārbaudīt informāciju par uzņēmumu un salīdzināt ar datiem, kas iegūti no klienta.
Kam domāts šis treniņš?
Treniņš būs noderīgs pārdevējiem, brand menedžeriem, pārdošanas menedžeriem, pārdošanas nodaļu vadītājiem, mārketinga menedžeriem, kā arī visiem uzņēmumiem, kas grib paplašināt savu tirgus daļu vai sākt darbību Skandināvijas tirgos.
Konsultants
Andrejs Mlijevskis – B2B pārdevējs ar pieredzi Skandināvijas valstīs un Centrāleiropā kopš 2004.gada. Ar kopējo pārdošanas apjomu vairāk nekā 50mln EUR no 2017. gada.
Strādājis, telekom un IT komponenšu distribucijā, CD kompaktdisku un iepakojumu ražošanā, saules paneļu un enerģijas uzglabāšanas sistēmās. LinkedIn treniņu autors kopš 2018.gada. Konsultējis uzņēmumus no kiberdrošības, metālapstrādes, metināšanas, iepakojuma ražošanas nozarēm. Savas profesionālās pārdevēja gaitas sācis ar Adros Baltija treniņiem 2008.gadā.
Treniņa saturs
Cena un norises laiks
Norises datums: 24.10.2024.
Treniņa maksa vienam dalībniekam – 349 EUR + 21 % PVN.
Norises vieta
Nodarbības notiks grupās pa 10-15 cilvēkiem no 10:00 līdz 17:00 ar kafijas pauzi, Adros Baltija telpās, Deglava ielā 66, Rīgā, 212.kabinetā.
24 October, 10:00 - 17:00
Rīga, Augusta Deglava 66
mēs sazināsimies ar jums tuvākajā laikā