Apraksts un programma
Treniņa programma
- Sagatavošanās vizītei, vai ko vajag izdarīt pirms ārsta apmeklējuma? Ko es vēlos šajā vizītē? Kāpēc tas man ir svarīgi? Kā es to sasniegšu? Kā es uzzināšu, ka sasniedzu?
- Psiholoģiskā noskaņošanās sazinoties ar ārstu, vai kā pārstāt baidīties?
- Vai medicīniskais pārstāvis var kļūt par ekspertu ārstam, vai tā ir fantastika?
- Pirmais kontakts ar ārstu, vai kā to izveidot par patīkamu sarunu?
- Mainām vizītes struktūru, vai kā aizmirst par medikamentiem un pievērst uzmanību ārstam?
- Jautājumi – instrumenti medicīnas pārstāvjiem, vai kā izveidot ar ārsta diagnozi, iegūt noderīgu informāciju priekš pārdošanas?
- Kā panākt, lai ārsts domā par Jūsu preparātu un nedomātu par konkurentu?
- Veidojam ārsta domu pavedienu: pacients – diagnoze – preparāts.
- Tehnikas argumentācijai par Jūsu preparātu, vai kādi argumenti pārliecina ārstu?
- Darbs ar iebildumiem, pamata ārstu iebildumu apraksts un darbs ar viņiem?
- 7 tehnikas noslēdzot vizīti un saistību saņemšana no ārsta, kā to izdarīt pārliecinoši un taktiski?
- Ko vajag izdarīt pēc vizītes? Kā iegūt no ārsta atgriezenisko saiti par Jūsu preparāta efektivitāti un pacientu rezultātiem?
Treniņa laikā jūs apgūsiet
Treniņā Jūs apgūsiet jaunus paņēmienus darbā ar ārstiem, iemācīsieties vieglāk un efektīvāk izveidot kontaktu vizītes laikā, drošāk un ātrāk atpazīsiet ārsta prasības. Atpazīsiet viņa pamata grūtības darbā, iepazīsiet profesionālus medikamentu argumentācijas paņēmienus, arī kā atspēkot pašus grūtākos ārsta iebildumus, formulēsiet viņa domas pavedienu: pacients – diagnoze – preparāts un kopumā, pārdosiet arvien vairāk un labāk..
Treniņa auditorija
Treniņš ir izstrādāts priekš medicīnas pārstāvjiem, zīmola menedžeriem, pārdošanas vadītājiem farmācijas uzņēmumos. Dalību treniņā papildinās mājasdarbi, kopīgas vizītes pie ārsta, konsultācija pa e-pastu un telefonu.
Autors un vadītājs
Aleksejs Saveļjevs
Diplomēts psihologs, mākslu maģistrs. Izgājis apmācību Disney Institute, (Orlando, Floridā, ASV). Jau 22 gadus vada treniņus par pārdošanu, atlases metodēm un personāla novērtēšanu. „Adros Baltija” direktors. Vadījis apmācības tādām farmācijas kompānijām kā: Sandoz, Merck Serono, Teva, Mepha, Recipe Plus, Elvim, Liger farmaceitiskais Mārketings.