Atpakaļ

Parādu atgūšanas psiholoģija jeb zvans parādniekam

pic
TBD

Apraksts un programma

Treniņa programma

  • Firmas kredītu politikas elementi.
  • Pārrunu plānošana ar parādnieku, argumentu un kontrargumentu sagatavošana.
  • Pārliecināšanas, argumentēšanas un jautājumu uzstādīšanas paņēmieni.
  • Kā strādāt ar parādnieku atrunām? Kā runāt par nepatīkamo?
  • Psiholoģiskās aizsardzības metodes.
  • Kā strādāt ar grūtiem parādniekiem?

Treniņa laikā jūs apgūsiet

Seminārā Jums būs iespēja iepazīties ar psiholoģiskām darba metodēm ar kuru palīdzību aizkavēto maksājumu inkasēšanas procesu padarīt efektīvāku un ātrāku.

Treniņa auditorija

Seminārs – treniņš būs lietderīgs kredītu menedžeriem, finansu direktoriem, grāmatvežiem un darbiniekiem, kuri ir iesaistīti neapmaksāto rēķinu kontroles procesā.

Nodarbības notiek grupā pa 10-20 cilvēkiem no plkst. 10:00 līdz 18:00 ar pārtraukumu kafijas pauzei un pusdienām. Seminārs notiks Radisson BLU Daugava viesnīcas telpās.

Autors un vadītājs

Aleksejs Saveļjevs

Praktiskais psihologs, Disney Institute sertifikāts (Orlando, Florida, ASV), jau 22 gadus vada treniņus par pārdošanām un pārrunu tehnoloģijām, kompānijas Adros Baltija direktors.

Paldies!

mēs sazināsimies ar jums tuvākajā laikā

soc
soc
soc
close
close